سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش فویل آلومینیوم

همراه اول اولین اپراتور خرید و فروش سیم کارت در کشور

    نظر

اولین اپراتور فروش سیم کارت در کشور همراه اول می باشد که ارئه خدمات این اپراتور به صورت خرید سیم کارت در محل و فروش سیم کارت در محل نیز می باشد. این اپراتور همیشه با نوسازی مداوم شبکه خود و انجام تجهیزات به روز شبکه تلفن همراه کشور درحال فعالیت است. همراه اول به عنوان بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور در بازار خرید سیم کارت و ایرانسل بزرگترین اپراتور دیتای تلفن همراه در کشور می باشد.
اپراتور همراه اول در سال 1393 خدمات تلفن همراه را به نسل 3 ارتقاء داد و در 4 شهریور  سال 1393 مجوز ارتقای پروانه ارائه خدمات تلفن همراه را به نسل 3 و نسل های بالاتر را دریافت کرد. در حال حاضر و با گذشت کمتر از 3 سال بیش از 1042 شهر و 970 روستا تحت پوشش شبکه نسل 3 می باشند و همچنین 710 شهر تحت شبکه نسل 4 و 4.5 اپراتور همراه اول قرار دارند.
آخرین وضعیت میزان دسترسی به اینترنت نسل 4 برای مشترکین در ایران این بود که در نوامبر 2016 حدود 47 درصد از مشترکین سیمکارت ها به این سرویس دسترسی داشتند. درباره توان گسترش پوشش اپراتورها می توان گفت که اپراتور همراه اول بیشترین توان خود را بر گسترش پوشش متمرکز کرده است و ایرانسل نیز توانسته است حداکثر توان خود را در افزایش تعداد مخاطبان سیم کارت های خود در پوشش LTE قرار دهد و اپراتور رایتل نیز از نظر پوشش در جایگاه متوسط قرار دارد.
همزمان با گسترش ارائه خدمات LTE طرحی مطرح شد و آن هم طرح ترابرد پذیری است که این طرح به مشترکین این اجازه را می دهد که بتوانند با حفظ شماره خود اپراتور خود را تغییر دهند و از خدمات اپراتوری که به آن ترابرد شده استفاده کرد. خوشبختانه در دو سال اخیر سرعت و فراگیری اینترنت پر سرعت و پیشرفته ، اصل کار هر سه اپراتور بوده است.
میزان رضایت عمومی کاربران شبکه های اجتماعی به حد قابل توجهی نسبت به سال های گذشته افزایش پیدا کرده و در 3 سال اخیر فعالیت بیشتر در شبکه های اجتماعی ، خدماتی و ... از راه اینترنت انجام می گردد. انتظار می رود در آینده ای بسیار نزدیک شاهد خدمات بیشتر و پیشرفته تری از امروز باشیم.